Komunalije d.o.o. Đurđevac otvara savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o nacrtu Odluke o cijeni vodnih usluga koje se provodi u razdoblju od 22.12.2023. do 22.01.2024. godine.
Za sudjelovanje u savjetovanju potrebno je popuniti Obrazac za sudjelovanje javnosti u internetskom savjetovanju, klikom na sljedeću poveznicu:
Za sudjelovanje u savjetovanju potrebno je popuniti Obrazac za sudjelovanje javnosti u internetskom savjetovanju, klikom na sljedeću poveznicu:
- Temeljem članka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 25/13, 85/15) uređeno je pravo na pristup informacijama fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.
- Pravo na pristup informacijama pripada svim korisnicima na jednak način i pod jednakim uvjetima i oni su ravnopravni u njihovom ostvarivanju. Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija obuhvaća pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije kao i obvezu da se stranki omogući pristup zatraženoj informaciji. Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija uređeno je i ostvaruje se u skladu sa Zakonom o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 25/13, 85/15).
- KOMUNALIJE d.o.o. javnost informiraju putem službene web stranice dokumentima i informacijama koje posjeduje i koji su javno dostupni u elektroničkom obliku i moguće im je pristupiti bez upućivanja posebnog zahtjeva, a pristup svim ostalim informacijama i dokumentima ostvaruje se podnošenjem usmenog ili pisanog zahtjeva.
- Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva službeniku za informiranje Društva KOMUNALIJE d.o.o. na sljedeće moguće načine:
- 1. putem telefona na broj: +385 (0)48 812 304
- 2. elektroničkom poštom službeniku za informiranje: info@komundju.hr, na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija;
- 3. poštom na adresu: KOMUNALIJE d.o.o., Radnička cesta 61, 48350 Đurđevac, Hrvatska, na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija;
- 4. osobno na adresu: KOMUNALIJE d.o.o., Radnička cesta 61, 48350 Đurđevac, Hrvatska, od ponedjeljka do petka od 08:00 do 14:00 sati.
- Službenik za informiranje:
- Paula Ivančan
- KOMUNALIJE d.o.o., Radnička cesta 61, 48 350 Đurđevac
- Tel.: +385 (0)48 812 304
- E-mail službenika za informiranje: info@komundju.hr
- Uredovno vrijeme za rad sa strankama određuje se od ponedjeljka do petka od 08:00 do 14:00 sati.
- Naknada za pristup informacijama:
- KOMUNALIJE d.o.o. imaju pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije, koja se naplaćuje sukladno Kriteriju za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (dalje u tekstu: Kriterij) na temelju članka 19. stavka 2. Zakona o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 25/13, 85/15).
- Visina naknade stvarnih materijalnih troškova prema Kriteriju za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (»Narodne novine«, broj 12/14) određuje se u sljedećem iznosu:
- preslika jedne stranice veličine A4 – 0,25 kuna
- preslika jedne stranice veličine A3 – 0,50 kuna
- elektronički zapis na jednom CD -u – 4,00 kune
- elektronički zapis na jednom DVD -u -6,00 kuna
- elektronički zapis na menorijskoj kartici ovisno količini memorije
- za 4 GB 30,00 kuna
- za 8 GB 50,00 kuna
- za 16 GB 120,00 kuna
- za 32 GB 150,00 kuna
- Društvo je dužno korisniku omogućiti pristup informaciji u što kraćem roku, a najkasnije u roku od 15 dana od primitka zahtjeva.
- Troškovi dostave informacija obračunavaju se prema važećem cjeniku redovnih poštanskih usluga.
- Društvo može se odreći naplate troškova i osloboditi korisnika prava na informaciju stvarnih materijalnih troškova ako oni ne prelaze iznos od 50,00 kuna.
- NAPOMENA:
- Društvo od korisnika prava na informaciju može naplatiti stvarne materijalne troškove u vezi s pružanjem i dostavom tražene informacije.
- Naknadu korisnik uplaćuje na žiro račun IBAN HR1024020061100479786 poziv na broj : broj računa -OIB, u svrhu doznake ” naknada za pristup informaciji”.
- Društvo će dostaviti informaciju po primitku dokaza o izvršenoj uplati. U slučaju da korisnik prava na pristup informacije u roku od 8 dana ne položi navedeni iznos, smatrati će se da je korisnik prava na pristup informaciji odustao od zahtjeva.
- KOMUNALIJE d.o.o. izdat će korisniku prava na informaciju račun prema visini naknade određenom u Kriteriju.