Obavijest korisnicima

Posted on

Obavještavamo korisnike vodnih usluga da će se u razdoblju od 20. rujna do 01. listopada 2021. godine vršiti redovno očitanje vode za kućanstvo.
Molimo korisnike da omoguće pristup vodomjeru za djelatnike Komunalija.
Ukoliko vodomjer neće biti očitan prilikom obilaska djelatnika, molimo građane da stanje vodomjera dostave osobno na šalter Komunalija ili putem telefona na sljedeće brojeve: 625-138 ili 812-304. Također, građani mogu stanje vodomjera dostaviti i putem e-mail adrese info@komundju.hr ili putem obrasca.
Podatke o stanju vodomjera koje građani sami očitavaju mogu dostaviti telefonski u razdoblju od ponedjeljka 20. rujna 2021. do petka 01. listopada 2021. u vremenu od 8.00 – 16.00 sati ili putem e-mail adrese/obrasca do 04. listopada 2021. godine.
Ukoliko stanje vodomjera ne bude očitano i dostavljeno na bilo koji način, korisnicima će se obračunati prosječna potrošnja iz prethodnog razdoblja te se naknadne reklamacije neće uvažiti nakon isteka roka naznačenog na obračunu.
Ujedno molimo korisnike vodnih usluga da prilikom osobnog očitanja provjere vodomjerni set, posebno za vikend objekte u kojima ne borave često. Ukoliko uređaj propušta vodu molimo da o tome odmah obavijeste Komunalije kako bi se kvar što prije otklonio.
Zahvaljujemo se potrošačima na razumijevanju!